CYKEL-LYCKA



BONJOUR!

Säg hej till min alldeles nya, gamla cykel! Haha, för jag fick den begangad. Jag älskar den!! Du vet hur det kan stå namn på cyklar? På min står den "Tove." DEN HETER TILLOCKMED SAMMA NAMN SOM MIG. Felstavat visseligen, men det kan vi nog fixa.

Tog den på en provtur alldeles nyss, gick trés bra! Nu kan jag lätt ta mig fram i staden. Jag har glömt hur jäkla nice det är att cykla! Väldigt uppfriskande samt att mina lår fick sig en workout hela kungsgatan upp, haha! Och klockan är inte äns elva, hurtig jag är va?

Hursomhällst så kom min kära moder med räddningen idag, min kamera laddare. Så nu kan jag fota loss somvanligt, phu!

Kram


COMMENTS:

Do you have an opinion? Write it down over here:

Name?
Remember me?

E-mail? (Is not viewed for other readers)

URL/Blog?

Comment:

Trackback
RSS 2.0