LADIES AND GENTS!



Som ni har väntat, men nu är den här -bilden på min nya frisyr! Blont, snelugg och "välskött" klippt. Jag kan inte förklara hur nöjd jag är! Om ni ska klippa er, klipp er på Zalong Nivå . Så mycket som jag fick för pengarna har jag aldrig fått hos en frisör! De var hårinpackningar, pigment behandling och rådgiving -allt bara sådär!

Anledningen till att jag inte lagt upp någon bild förren nu (och denna är inte av bästa kvalité) är att jag varit så oerhört upptagen av mitt oerhört spännande liv, haha! Igår efter frissan käkade vi bl.a. pizza och massa på kvällen och idag har jag varit i Katrineholm. Det är marknad nu ju, under katrineholms veckan.... Lite kul att vara där eftersom det är min hemstad!

Men nu känner jag att jag ser tillräckligt respektabel ut för att kunna börja FRISÖRGYMNASIET om lite mer än en vecka. TAGGTAGGTAGG!



Marocon Oil - den hypade oljan frisören använde till mitt hår. U-N-D-E-R-B-A-R!


PUSS&KRAM

COMMENTS:

Do you have an opinion? Write it down over here:

Name?
Remember me?

E-mail? (Is not viewed for other readers)

URL/Blog?

Comment:

Trackback
RSS 2.0