SUNSHINE!



HEJSAN!

Ligger ute och PRESSAR i solen. Och ja, det är vad jag planerar att göra resten av dagen. Förutom just nu, för nu ska jag laga lite Tzatsiki (stavning?) alldedes till mig själv! Jag får nämligen käka mat all alone idag. På bilden ser du lite av vad jag har på mig, haha.

Något jag blir fruktansvärt irriterad på är folk som håller på "Åhh, du kan inte sola under vissa timmar, för länge eller utan hatt -DET ÄR FAAARLIGT." Herregud, det är väl bara att smörja in sig med lite solkräm och sluta gnälla! 

Helt plötsligt anses de mest naturliga saker som "farliga" som t.ex. solljus, mat o.s.v. Jag säger som Soran Ismail: "-Helt plötsligt finns det cancer i chips, vem har lagt det där? Det har aldrig varit där innan!" Jag tycker vi är lite överkännsliga these days...

Ha en bra dag!

COMMENTS:
Postat av: julia

soran ismail är så jävla klockren!



det låter btw som en helt wunderbar plan, hehhehe :D

gillar din blogg också, du skriver.. bra. haha :D <3

2011-08-01 @ 21:03:19
URL: http://juliasandstrm.blogg.se/

Do you have an opinion? Write it down over here:

Name?
Remember me?

E-mail? (Is not viewed for other readers)

URL/Blog?

Comment:

Trackback
RSS 2.0