FRIDAY



GOD FÖRMIDDAG!

Har precis ätit hummer och krabbost på min frukostmacka. Riktigt gott! Fick mig att tänka på filmen jag sett häromdagen, där den ena systern berättar historier om "The Lobsterman" till den andra systerns barn. Fnissade ordentligt till det. "Sunshine cleaning" hette filmen, har du sett den?

Fick förrensten min första elaka blogg kommentar igår. Känns som en milstolpe i mitt bloggande, haha! Kanske börjar man komma upp sig i bloggvärlden nu. *skojja*

Anways, idag ska jag åka iväg på äventyr. "Nyköpings festdagar" börjar idag. Hade faktist tänkt strunta i det i år, eftersom jag inte har så mycket med den staden att göra längre. Men nu blev det så att jag endå skulle iväg och träffa en vännina åt det hållet - så vi tänkte "why not?" Blir kul att träffa folk, lyssna på bra band, shoppa lite o.s.v.

Så jag är glad, inte sur -som det ser ut som på bilden, haha! Jag är så glad över att ha min kära vita kavaj hos mig igen (råkade glömma den i K-holm) att jag tänkte ha den tillsammans med mina svarta jeans shorts, idag.
Vad ska du göra idag?

Kram

COMMENTS:

Do you have an opinion? Write it down over here:

Name?
Remember me?

E-mail? (Is not viewed for other readers)

URL/Blog?

Comment:

Trackback
RSS 2.0