Blåbärscupcakes







HEJSAN!
Tog med min underbara hund Mysan ut i skogen idag för att plocka lite blåbär -som jag sedan gjorde Cupcakes av! Jag har inte smakat någon än men hoppas att de är goda, det är blåbär i själva muffinsen och i glasyren. Rätt gulliga eller hur?

Det är ju "macaroons" (stavning?) och "cakepops" som gäller i bakvälden just nu, men själv tycker jag cupcakes är roligast av allt att baka. Trots att jag förstörde mig ena nagel i spritsergrejen...

Vad bakar du helst?

Kram

COMMENTS:
Postat av: jennie

vilken sötnos du har :)

och dina cupcakes såg ju hur goda ut som helst :)

2011-07-19 @ 12:56:03
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/

Do you have an opinion? Write it down over here:

Name?
Remember me?

E-mail? (Is not viewed for other readers)

URL/Blog?

Comment:

Trackback
RSS 2.0