Film



HEJHEJ!

Idag har jag ensålänge hunnit ta en lång sovmorgon samt äta en enorm frukost med sällskap av min lilla mops. Kan det bli bättre? Skulle inte tro det. Det enda molnet på min himmel är att jag av misstag råkade droppa en droppe nektarin saft - mitt i senaste nr av "STYLEBY." Ajaj.

Hursomhällst, igår kom mina filmer jag beställt från CDON's jätterea. Wiho! Jag såg den ena igår "The other Boleyn girl." När man nämner denna film tänker säkert de flesta på "Hollywood versionen" starring Natalie Portman och Scarlett Johnsson. Självklart har jag sett den med, men kände att jag ville se orginalet.

Filmen saknar allt förfinade och all glamour som den första hade. Vilket var exakt vad jag ville ha! Men det dåliga var att inget utav folkets starka åskter om Katarina av Aragon och Anne Boleyn var med och inte heller mycket utav reformationen. Men det var alltigenom ett bra köp!!

Kram,


COMMENTS:

Do you have an opinion? Write it down over here:

Name?
Remember me?

E-mail? (Is not viewed for other readers)

URL/Blog?

Comment:

Trackback
RSS 2.0