ICE CREAM





HEJHEJ!

Har varit och ätit glass idag, det är verkligen farligt att ha ett super-glass-ställe så nära sitt hus. Det är ändra gången i sommar som jag käkade deras "Marshmallow dröm." Riktigt trevligt.

Jag vill alltid att det jag äter ska se komponerat och fint ut, annars försvinner min aptit lätt. Låter kanske konstigt men så är det! Därför är dessa glasskonstverk extra lockande för moi, haha!
Har blivit många inlägg om mat på senaste tiden... Får se till att variera mig lite mer!

Kram

COMMENTS:
Postat av: julia

svar: det är felicia som har en glasskortlek, haha. men jag blir också excited när jag ser min kortlek, saknar att ha några att spela med... min syster kan ju spela men då kan man bara spela två st :((( hoppas du har det bra också! <3

2011-08-01 @ 07:20:33
URL: http://juliasandstrm.blogg.se/

Do you have an opinion? Write it down over here:

Name?
Remember me?

E-mail? (Is not viewed for other readers)

URL/Blog?

Comment:

Trackback
RSS 2.0