Kolmården








HEJSAN!

Såg att många har kollat in här trots att jag inte ha uppdaterat så ofta, JÄTTEKUL!

Vet ni vad jag gjorde igår, mina vänner? Jo jag åkte delefinexpressen och linbanan på kolmården, haha!
Bergochdalbanan var ganska chill och inte alls någe läsktig faktist... fast den kunde gått några varv till, tog slut väldigt fort. Linbanan var jättebra! Tog ca. 30 min och var verkligen jättekul! Ibland gick den så högt att man såg ut över hela bråviken och enda till norrköping!!

Så att åka linbanan på Kolmådens djurpark är ett riktigt tips! Kolmården är väl lite av en "sommar utflykts tradition" för de flesta va?

COMMENTS:
Postat av: Kajsa

jag älskar kolmården, dock har jag aldrig åkt linbanan!

2011-07-08 @ 20:52:31
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Do you have an opinion? Write it down over here:

Name?
Remember me?

E-mail? (Is not viewed for other readers)

URL/Blog?

Comment:

Trackback
RSS 2.0