Läsa nr2



GOD EFTERMIDDAG!

Kolla vad jag fick låna från en av mina käraste släktingar när jag var i K-holm för några dagar sedan! Några urgamla små tidskrifter som man kunde prenumerera på förr! Min släktig hade hur många som hällst och jag fick låna så många jag ville. Väldigt generöst. Jag snappade med mig alla som hade med 1700-tal/Frankrike/Axel von Fersen att göra. Känns väldigt angeläget att ha just nu eftersom regnat öser ner.

Någon senior som känner igen dessa? Hihi...

Och herregud, imorgon ska jag till Katrineholm igen! Inte konstigt att folk påpekar hur jag uttalar vissa ord, jag måste ju få någon sorts skum dialek eftersom jag flänger mellan Nyköping, Katrineholm och Norrköping. Unikt...

Ha det bra!


COMMENTS:
Postat av: ida

Hej! Fin blogg du har :)



I min blogg så kan du läsa om allt från min vardag till musik, humor, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-18 @ 16:37:45
URL: http://idas.myshowroom.se

Do you have an opinion? Write it down over here:

Name?
Remember me?

E-mail? (Is not viewed for other readers)

URL/Blog?

Comment:

Trackback
RSS 2.0