Allra första gången.

Hejsan vänner, bekanta & främlingar!

Jag vill hälsa dig välkommna till min alldeles nya blogg. Det har varit roligt, överraskande och lärorikt att skapa den. Jag funderar på att gå en HTML-kurs någon gång i framtiden eftersom mina amatör kunskaper gjorde mig så nöjd som jag blev med denna designen. D.v.s. jättenöjd!

Du märker säkert bristen på färger häromkring? Det beror på att jag vill koncentrera all färg till i mina inlägg. Det blir mer effektfullt, exlusivt så -och ingen risk för att färgerna skär sig emot varann, haha.

Jag har haft en blogg innan. Men denna, självbetitlade, ger mig kännslan av att ha ett alldelses eget utrymme i cyber rymden -och det gillar jag! Vad som kommer finnas i min blogg, och en närmare beskrivning av mig, kan du läsa i min profil i menyn.

Kram,


COMMENTS:

Do you have an opinion? Write it down over here:

Name?
Remember me?

E-mail? (Is not viewed for other readers)

URL/Blog?

Comment:

Trackback
RSS 2.0